Black lace


shirt Forever 21 
pants Mango 
bag Steve Madden 
sandals H&M
necklaces Forever 21

Tää oli yks mun lemppariasuista hetkeen, jotenkin niin mun näköinen. Vähän tulee jotain 60-70-luvun vibojakin ehkä.

Kuvissa näkyy jotain uuttakin, nimittäin tuo Steve Maddenin laukku, jonka ostin New Yorkista. Täydellinen! Ja sisältä se on maastokuvioista mokkanahkaa, cool :-D

Musta tuntuu, että oon maailman huonoin poseeraamaan.... Mun mielestä nä kuvat on aina vaan niin tönkköjä. Onko teidän mielestä?

Ehkä siinäkin kehittyis jos kuvais näitä asukuvia useammin. Mutta jotenkin musta myös tuntuu, et saisin parempia kuvia itse kaukolaukaisimella kuin niin että joku toinen ottaa. Mullahan olis jalusta ja kaukolaukaisinkin, mutta taisin rikkoo sen joskus kun mulla oli suklaata sulanut laukussa sen päälle ja siinä on nyt joka välissä sitä suklaata :-D miten on edes mahdollista... No ehkä pitää sitten vaan ostaa uus!

Note to self: älä pidä kameratarvikkeita samassa taskussa/laukussa karkkien kanssa.

Ja tuosta 60-70-luku asiasta vielä... Tämä kausi on ollut yks mun lemppareista ikinä muodissa! Niin paljon kaikkea vanhahtavaa ja hippimäistä ja mä sitten niin rakastan 60-70-luvun muotia. Toivottavasti tä tulee jatkumaan ja kauan! T. Omistan nykyään myös midihameen sekä leveälahkeiset farkut.

Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

0 kommenttia:

Lähetä kommentti