Orchid


Sain orkidean Emililtä. Hän ostaa mulle aika usein kukkia ja se on ihanaa. Kukat on niin kauniita ja tekee sisustuksesta heti nätimmän. Nämä on näitä arjen pieniä iloja, jotka tekee hetkessä päivästä vähän paremman. 
Tuodaanko teille koskaan kukkia tai jotain muita pieniä yllätyksiä?

Emil bought me an orchid. He buys me flowers pretty often and I love it. Flowers are so beautiful and they make home prettier. These are those small things in life that makes day little bit better.
Do you get flowers or some other small surprises?


Mulla on aika kiirettä elämässä just nyt. Käyn töissä ja opiskelen samalla. Viimeinen kurssi menossa ja mulla on yksi kurssi enemmän kuin kahdessa viimeisessä on ollut. Oon kuitenkin hyvin saatua opiskeltua ja oon ihan ajassa opiskelun suhteen. Oon jotenkin jopa innostunut opiskelusta, kun yritän miettiä että mitä enemmän opiskelen, sitä nopeammin valmistun ja sitten voin hakea unelmieni kouluun. Oon myös alkanut miettiä kunnolla jatko-opiskelupaikkoja ja yksi juttu olisi josta oon tosi innostunut.

I'm pretty busy right now. I work and study. Last school period going on right now and I have one subject more that in two last periods. I think I have done it pretty good though. And I have really got interested in studying, I'm trying to think that the more I study the faster I graduate and then I can apply to my dream school. I have also started to think about studying after high school. There is one option that I'm really excited about.
Next PostUudempi teksti Previous PostVanhempi viesti Etusivu

2 kommenttia:

  1. Orkideat on kyllä tosi kauniita, mut jostain syystä tosi hankalia saada kukkimaan. Ja kukat muutenkin on kyllä kivoja - poikaystävällä on tapana silloin tällöin ruusu tai pari tuosa, viimeksi sain kokonaisen kimpun! ...ja aina se jaksaa yrittää uudestaan, vaikka mulla tapana onkin tappaa kukat varsin nopeasti hyvästä yrityksestä huolimatta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama ongelma, en tiedä kukista mitään ja ne aina kuolee, mutta onhan se ihanaa, että silti saa kukkia vaikka on maailman huonoin pitämään huolta niistä :-D

      Poista